.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکاف بین خاتمی و موسوی
شکاف بین خاتمی و موسوی

در شرایطی که پیشتر از ائتلاف خاتمی و موسوی صحبت می شد و از حدود یک ماه پیش مشخص بود که یکی از این دو پا به میدان مبارزه خواهد گذاشت و دیگری به نفع آن یکی کاندیدا نخواهد شد. اما اتفاقات هفته اخیر گویای چیز دیگری است .
خاتمی در شرایطی اعلام کاندیداتوری کرد که یک هفته پیش از آن یاران موسوی فعالیتهای انتخاباتی خود را به نفع مهندسشان آغاز کرده بودند در حالیکه احتمال می رفت با ورود خاتمی آنها فعالیتهایشان را به نفع خاتمی تغییر دهند گویا این اتفاق نیافتاد که هیچ تازه به نقل از پايگاه اطلا‌ع‌رساني حزب اعتماد ملي (سحام‌نيوز) ، هوادران آخرین نخست وزیر به طور رسمی اعلام کرده اند که مهندس موسوی شنبه رسما اعلام کاندیداتوری خواهد کرد حال باید منتظر بود و دید که آیا مهندس موسوی در شرایطی که سید محمد خاتمی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری است وارد انتخابات خواهد شد یا نه؟
که اگر موسوی هم پا به عرصه بگذارد وضعیت برای اصلاح طلبان وخیم تر خواهد شد و ریزش آرای آنها کاملا مشهودخواهد بودبا توجه به اینکه اخیرا کروبی نیز رسما اعلام کرده بود که با خاتمی ائتلاف نخواهند کرد.البته این مسئله فضا را برای اصولگرایان مخالف دولت که در صورت ائتلاف اصلاح طلبان روی خاتمی ناچار به حمایت از احمدی نژاد هستند هم باز خواهد کرد و به احتمال زیاد شاهد حضور کاندیداهای اصولگرای دیگری در کنار احمدی نژاد خواهیم بود.
در کل شکاف بین موسوی و خاتمی انتخابات را از حالت دو قطبی خارج خواهد کرد و به احتمال زیاد باز هم شاهد انتخابات دو مرحله ای خواهیم بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.